فروش ویژه کاغذ پشت چسبدار و لیبل خام

کاغذ پشت چسبدار:

کاغذ پشت چسبدار های موجود در تبریز لیبل در سایز های 70*51 سانت و 35*51 سانت و A4 در گروه بندی لیبل های شیت قرار می گیرد که از انواع رویه های کاغذ گلاسه، گلاسه براق، نیمه براق، مات و انواع فیلم ها در تولید آن استفاده می شود. کاغذ پشت چسبدار

این محصولات با چاپ پذیری بسیار بالا در کلیه سیستم های چاپ از جمله Flexo, Web offset, Gravare, Letter Press و … قابل استفاده می باشند. چسب مصرفی از نوع هاتملت می باشد که برای مصارف عمومی طراحی شده و این نوع چسب مخصوص شرایط نرمال، محیط های خشک و مرطوب می باشد.

در تولید این محصولات از زیره های زرد و سفید رنگ و نوع بسیار مرغوب با ویژگی استفاده در دستگاه های چاپ افست با سرعت بالا بهره برده می شود. این محصول عموما در بسته های 200 تایی بسته بندی و در پالت های 44 تایی تحویل داده می شود.

نحوه تولید:

کاغذ های پشت چسبدار با توجه به نیاز مشتری و محل کاربرد محصول نهایی با انواع رویه های کاغذی گلاسه، گلاسه نیمه براق(آرت)،مات، ترمال و انواع فیلم های پلی پروپیلن، پلی اتیلن، متال، متالایز، وید، آلومینیومی و پلی اتیلن تولید می شود.

چسب مصرفی برای تولید این محصولات از انوع آکریلیک و یا هاتملت می باشد. در توضیح این نوع چسب ها لازم به ذکر است که چسب آکریلیک مخصوص شرایط نرمال و قابل مصرف در محیط های خشک بوده این نوع چسب ها مناسب شرایط مرطوب، آغشته به آب و مایعات نیست و چسب های هاتملت با توجه به فرمولاسیون و نحوه عملکرد آن علاوه بر شرایط نرمال و محیط های خشک در شرایط مرطوب و آغشته به آب نیز قابل استفاده است.

در تولید محصولات پشت چسبدار از انواع زیره ها در رنگ های زرد و سفید با کیفیت بسیار مرغوب و قابلیت مصرف در دستگاه های لیبل زن با سرعت بالا استفاده می شود.

ویژگیها:
  1.  به دلیل کیفیت بالای چاپ و چسبندگی فوق العاده مطلوب، مناسب صنعت چاپ و بسته بندی می باشد
  2.  به دلیل انعطاف فیلم مناسب انواع ظروف بسته بندی روغن است
  3.  رهاشوندگی مطلوب برای دایکات برداری مناسب
  4. تولید ضخامت های مختلف بنا بر سفارش مشتری
کاغذ پشت چسبدار 70*51
    کاغذ سیلیکون
      کاغذ پشت چسبدار A4
        لیبل رولی خام